söndag 23 januari 2011

WOW!

Jag satt i publiken igår och njöt av året Love Revy. Love var precis vad det var. Underbara Revygänget gav gärnet trots både förkyldningar och stora magar. Om det inte är Love så vet jag inte vad. Det var en strålande inledning med glitter och ballonger. Jag har alltid kul och skrattar när jag är med på och bakom scen, men jäklars (får man skriva så?) vad kul det var att få sitta i publiken också. Jag skrattade så tårarna sprutade. Gunnars monolog är bara så kul. För att inte tala om de sköna Blondinerna.

Ja, jag kan säga mycket om årets Revy men en sak är säker att det är ett härligt gäng. Missa den inte! Köp din biljett idag. Ja, och så finns det ju mat och ännu mera underhållning innan föreställningen också. Hur galet är inte det? Kolla in de nya bilderna på facebook vettja.

Love, Love från en i publiken
Samira G.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar